loading...

مجله پیام سرا

سایت پیام سرا| تاسیس 1386

بازدید : 1230
شنبه 3 خرداد 1399 زمان : 14:02

زندگینامه میشائیل کوبیاک

میشائیل کوبیاک (به لهستانی: Michał Jarosław Kubiak) (زاده ۲۳ فوریه ۱۹۸۸) بازیکن والیبال اهل لهستان و عضو تیم ملی والیبال مردان لهستان و باشگاه پاناسونیک ژاپن است. کوبیاک به همراه لهستان به دو مدال طلا قهرمانی جهان ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸، مدال نقره ۲۰۱۱ و برنز ۲۰۱۵ جام جهانی والیبال، مدال طلا لیگ جهانی ۲۰۱۲ و مدال برنز لیگ جهانی و قهرمانی اروپا ۲۰۱۱ رسیده‌است. کوبیاک به همراه لهستان مدال طلا قهرمانی مردان جهان ۲۰۱۴ نیز به دست آورد. همچنین کوبیاک با یازچمبسکی ونگل مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا و دومی قهرمانی باشگاه‌های جهان را تجربه نمود. کوبیاک با پیشرفت برجسته خود از سال ۲۰۱۵ در همین سال به عنوان کاپیتان تیم لهستان انتخاب شد.

نام کامل: میخال یاروسلاو کوبیاک
نام مستعار: میشِک
ملیت: لهستان
تولد: فوریهٔ ۱۹۸۸ ‏(۳۱ سال)
قد: ۱٫۹۳ متر (۶ فوت ۴ اینچ)
وزن: ۸۷ کیلوگرم (۱۹۲ پوند)
اسپک: ۳۲۸ سانتیمتر (۱۲۹ اینچ)
دفاع: ۳۱۲ سانتیمتر (۱۲۳ اینچ)

زندگینامه میشائیل کوبیاک

میشائیل کوبیاک (به لهستانی: Michał Jarosław Kubiak) (زاده ۲۳ فوریه ۱۹۸۸) بازیکن والیبال اهل لهستان و عضو تیم ملی والیبال مردان لهستان و باشگاه پاناسونیک ژاپن است. کوبیاک به همراه لهستان به دو مدال طلا قهرمانی جهان ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸، مدال نقره ۲۰۱۱ و برنز ۲۰۱۵ جام جهانی والیبال، مدال طلا لیگ جهانی ۲۰۱۲ و مدال برنز لیگ جهانی و قهرمانی اروپا ۲۰۱۱ رسیده‌است. کوبیاک به همراه لهستان مدال طلا قهرمانی مردان جهان ۲۰۱۴ نیز به دست آورد. همچنین کوبیاک با یازچمبسکی ونگل مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا و دومی قهرمانی باشگاه‌های جهان را تجربه نمود. کوبیاک با پیشرفت برجسته خود از سال ۲۰۱۵ در همین سال به عنوان کاپیتان تیم لهستان انتخاب شد.

نام کامل: میخال یاروسلاو کوبیاک
نام مستعار: میشِک
ملیت: لهستان
تولد: فوریهٔ ۱۹۸۸ ‏(۳۱ سال)
قد: ۱٫۹۳ متر (۶ فوت ۴ اینچ)
وزن: ۸۷ کیلوگرم (۱۹۲ پوند)
اسپک: ۳۲۸ سانتیمتر (۱۲۹ اینچ)
دفاع: ۳۱۲ سانتیمتر (۱۲۳ اینچ)

میخال کوبیاک با نام کامل میخال یاروسلاو کوبیاک Michał Jarosław Kubiak با نام مستعار میشک والیبالیست اهل لهستان متولد ۲۳ فوریه ۱۹۸۸ ۳۱ ساله و عضو تیم ملی لهستان بوده و باشگاه فعلی او باشگاه پاناسونیک پنترز ژاپن است.

میشائیل کوبیاک وی از سال ۲۰۱۵ در همین سال به عنوان کاپیتان تیم لهستان انتخاب شد.

قبل از دوران فعالیتش به عنوان والیبالیست ، میشیا کوبیاک والیبال ساحلی را با زبیگنیو بارتمان بازی می کرد. آنها در مسابقات قهرمانی U-18 اروپا در 2004 و یک مدال نقره در مسابقات جهانی U-18 ، همچنین در سال 2004 ، مدال طلا کسب کردند. کوبیاک والیبال ساحلی را کنار گذاشت. اخبار استقلال تهران را دنبال کنید.

کوبیاک در فصل 2005/2006 اولین بازی خود را در لیگ والیبال لهستان انجام داد. او قبل از انتقال به لیگ های خارجی برای سه باشگاه لهستانی بازی می کرد. در فصل 2008/2009 ، وی در باشگاه اسرائیلی هاپوئل کیرات آتا بازی کرد. بعد از بازی های خوب در گروه B تیم ملی لهستان شتاب گرفت. پس از آن او به سری آ 2 ایتالیا والی و پدوا نقل مکان کرد. در فصل 2010/2011 ، او به پلاس لیگا ، به طور خاص به AZS Politechnika Warszawska بازگشت ، جایی که بار دیگر با Zbigniew Bartman بازی کرد. او می خواست در سال 2011 باشگاه ورشو را ترک کند ، اما این باشگاه اظهار داشت که قرارداد آنها هنوز معتبر است و یک پرونده تشکیل داد. سرانجام ، كوبياك به جاسترزبسكي واژيل منتقل شد. وی با این باشگاه در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان 2011 مدال نقره کسب کرد. در فصل 2012/2013 در مسابقات لهستان موفق به کسب یک مدال برنز شد. در سال 2013/2014 ، این باشگاه به فینال چهار لیگ قهرمانان اروپا در آنکارا صعود کرد و پس از شکست ذنیت کازان مدال برنز را بدست آورد. تیم وی در آخرین دیدارها در جدال برای کسب مدال ، زاکزا کردزیرزین-کولی را شکست داد. Jastrzębski Węgiel ، از جمله Kubiak ، فصل را با برنز در مسابقات لهستان به پایان رساند. در ژوئیه سال 2014 ، یک سال قبل از پایان قراردادش ، کوبیاک درخواست فسخ زودهنگام کرد. این باشگاه موافقت کرد و کوبیاک توانست برای باشگاه ترکی هالکبانک آنکارا برای فصل 2014/2015 بازی کند. کوبیاک با جاسترزبیسکی واگیل به توافق رسید که پس از پایان قرارداد در ترکیه ، وی به باشگاه لهستانی بازگردد. در 29 مارس 2015 او با تیم خود هالکبانک آنکارا جام حذفی ترکیه را بدست آورد. در مسابقه آخر ، تیم وی با نتیجه 3-0 آرکاس ازمیر را شکست داد و کوبیاک 11 امتیاز کسب کرد. پس از گذشت یک فصل در ژاپن با پاناسونیک پانترز ، وی قرارداد خود را تا پایان فصل 2018/2019 تمدید کرد. اخبار پرسپولیس تهران را در آبشار 24 دنبال کنید.

تیم ملی

Kubiak برای اولین بار در سال 2011 توسط مربی آندره آناستازی به عنوان نماینده تیم ملی لهستان انتخاب شد. با تیم لهستان ، وی در سال 2011 سه مدال کسب کرد - نقره در جام جهانی و دو برنز در لیگ جهانی و اروپا.او در لیگ جهانی 2012 در صوفیا ، بلغاری برنده مدال طلا بود. در 16 آگوست 2014 در مسابقات جهانی که در لهستان برگزار شد ، به عنوان بازیکن تیم ملی لهستان انتخاب شد. در 21 سپتامبر 2014 ، لهستان عنوان قهرمان جهان 2014 را بدست آورد. وی در 27 اکتبر 2014 جایزه ای را از طرف رئیس جمهور لهستان ، برونیزلاو کوموروفسکی ، که صلیب طلای شایستگی برای دستاوردهای برجسته ورزشی و ارتقاء لهستان در سراسر جهان بود را دریافت کرد.

در نوامبر 2015 ، او توسط Plebiscite Przegląd Sportowy به عنوان شخصیت ورزشی سال لهستان معرفی شد. وی مقام 5 را در لیست شخصیت های ورزشی لهستان سال 2015 کسب کرد.

در تاریخ 30 سپتامبر 2018 لهستان عنوان قهرمان جهان 2018 را بدست آورد. لهستان با نتیجه نهایی 3-0 برزیل را شکست داد و از سال 2014 نیز از این عنوان دفاع کرد. کوبیاک جایزه فردی بهترین اسپیکر خارج از خانه را دریافت کرد و او یکی از اصلی ترین بازیکنان تیم بود .

آمار باشگاهی

کوبیاک والیبالیست لهستانی و کاپیتان تیم ملی لهستان است که تاکنون افتخارات فردی زیادی را کسب کرده است.

او چندین دوره عنوان با ارزشترین بازیکن و بهترین بازیکن دربافت کننده قدرتی و باریکن سال انتخاب شده است.

او یکی از بازیکنان تاثیر گذار و مهم تیم ملی لهستان است. اخبار ورزشی آنلاین را از دست ندهید.

وی به همراه لهستان به دو مدال طلا قهرمانی جهان ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸، مدال نقره ۲۰۱۱ و برنز ۲۰۱۵ جام جهانی والیبال، مدال طلا لیگ جهانی ۲۰۱۲ و مدال برنز لیگ جهانی و قهرمانی اروپا ۲۰۱۱ رسیده است. کوبیاک به همراه لهستان مدال طلا قهرمانی مردان جهان ۲۰۱۴ نیز به دست آورده است.

خداحافظی میخال کوبیاک

بعد از ناکامی تیم والیبال لهستان در رقابت های قهرمانی اروپا برابر اسلونی و حذف این تیم از رقابت ها، میشائیل کوبیاک عنوان کرد به خداحافظی و کناره گیری از تیم والیبال این کشور فکر می کند.

کوبیاک درباره این موضوع گفت: الان آسان ترین راه برای من این است که بخواهم از تیم کنار بروم. کمی خسته شده‌ام و البته دلیل دیگری که برایم اهمیت دارد این است که دوست دارم زندگی نرمال داشته باشم. دوست دارم فرزندم پدری داشته باشد که زمان زیادی را با او سپری می‌کند. به همین خاطر می خواهم به خداحافظی از تیم ملی فکر کنم. البته هنوز تصمیم خودم را نگرفته‌ام اما در حال فکر کردن به این موضوع هستم.

لهستان چندی پیش در رقابت های لیگ جهانی هم نتایج ضعیفی کسب کرد تا آناستازی سرمربی مشهور این تیم در خطر اخراج از نیمکت لهستان قرار داشته باشد.

حواشی و جنجالها

با شروع لیگ جهانی والیبال تیم ملی کشورمان در مسابقات خود را در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد و با کشورهای بزرگ اروپایی موفق شده که بازی های بسیار خوبی را به نمایش بگذارد و با شکست تیم های قدر اروپا گام بسیار مهم را به سوی موفقیت بردارد

لیگ ملت های والیبال در حالی در سال ۲۰۱۹ برگزار شده که تیم ملی ایران نمایش خیره‌کننده‌ای را داشته است و با شکست تیم های بزرگ اروپا توانسته در حال حاضر به سوم رده بندی جهانی صعود کند

توهین میشائیل کوبیاک به مردم ایران

اما در حاشیه مسابقات اتفاقی رخ داد که باعث ناراحتی بسیاری از مردم کشورمان شد

بعد از شکست تیم ملی لهستان در مقابل ایران میشائیل کوبیاک مصاحبه ای که انجام داده بود گفت ایرانیها فکر می‌کنند که خیلی خونگرم و مهمان نواز هستند در حالی که اینگونه نیست آنها بدترین مردم جهان هستند و همیشه به مهمان هایی که به ایران می آیند توهین و فحاشی می کنند

من هر وقت با ایرانی‌ها بازی داشتم به من توهین کردند از بازیکنان گرفته تا تماشاگران به ما فحاشی کرده اند

شکایت فدراسیون ایران

این اظهار نظر میشائیل کوبیاک کاپیتان تیم ملی لهستان باعث شد که واکنش بسیاری از کاربران اجتماعی به او برانگیخته شود و به صفحه شخصی رفته و مجددا از انتقادهای فراوانی کند

فشار بر روی فدراسیون جهانی والیبال از طرف ایران آنقدر زیاد شد تا این بازیکن را از تیم ملی محروم کند و نام او را خط بزنند.

همچنین فدراسیون والیبال ایران بلافاصله از کاپیتان تیم لهستان شکایت کرده و به صورت جدی پرونده را پیگیری کرد

بعد از حکم محرومیت این بازیکن در هفته های دوم و سوم فدراسیون جهانی والیبال فدراسیون والیبال لهستان را وادار کرده است که او نامه و خواهی بنویسد و در صفحه شخصی اش منتشر کند و از همه ایرانی ها عذرخواهی کند

بعد از این اتفاق در مصاحبه بعدی هم گفته که من دیگر به ایران نمی آیم

افتخارات :

۲۰۱۳ جام واگنر - بهترین دریافت کننده

۲۰۱۴ جام حذفی لهستان - بهترین اسپکر

۲۰۱۵ لیگ جهانی - بهترین دریافت‌کننده قدرتی

۲۰۱۵ جام واگنر - باارزش‌ترین بازیکن

۲۰۱۶ ورزشکار سال لهستان - رده ۵ام

۲۰۱۶ لیگ ترکیه - باارزش ترین بازیکن

۲۰۱۶ جام واگنر - بهترین دریافت‌کننده قدرتی

۲۰۱۸ لیگ ژاپن - باارزش ترین بازیکن

۲۰۱۸ قهرمانی جهان - بهترین دریافت‌کننده قدرتی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 69
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 74
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 286
  • بازدید ماه : 2197
  • بازدید سال : 8285
  • بازدید کلی : 46944
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی