loading...

مجله پیام سرا

سایت پیام سرا| تاسیس 1386

بازدید : 60
سه شنبه 26 دی 1402 زمان : 7:52

با ورود به شهری همچون کیش، مسافران میتوانند به یک تجربه گردشگری جذاب دست یابند. این شهر، با جاذبه های گردشگری فراوان و تنوع وسایل تفریحی، همواره مقصدی مورد علاقه برای مسافران است. از جمله تجربیاتی که می توان با آن به لذت بردن از این سفر پرداخت، اجاره خودروهای لوکس در کیش است.

کیش اسپید، به عنوان یکی از شرکتهای برجسته در زمینه اجاره ماشین در کیش، امکان ارائه وسایل نقلیه لوکس را فراهم می کند.

بازدید : 90
جمعه 9 دی 1401 زمان : 3:21

معمولا قشر جوان جوامع مختلف برای مهاجرت به کشورهای خارجی مهاجرت تحصیلی را انتخاب می کنند زیرا دردسرهای مهاجرت از طریق تحصیل بسیار کمتر است و افراد می توانند با هزینه کمتر و روش های ساده تری از طریق تحصیل به کشورهای خارجی مهاجرت کنند.

به دلیل اینکه مهاجرت به کشورهای خارجی از طریق تحصیل امروزه بسیار اشباع شده است شما باید برای مهاجرت کردن از این طریق روش های درستی را انتخاب کنید و بنابراین بهتر است که حتما از یک مشاور و یا وکیل مهاجرت تحصیلی کمک بگیرید تا شما را در این راه به خوبی هدایت کنند.

کشورهایی مانند کانادا و استرالیا معمولا دارای بیشترین پذیرش از طریق مهاجرت تحصیلی هستند و به همین به شما پیشنهاد می کنیم که برای مهاجرت حتما این کشورها را در لیست کشورهای منتخب خود قرار دهید.

بازدید : 29
دوشنبه 9 آبان 1401 زمان : 20:42

طراحی ورودی ویلا اولین چیزی که هنگام بازدید از هر خانه ای متوجه می شوید چیست؟

این ورودی بیرون از خانه است که اولین تصور را در مورد خانه ایجاد می کند و منعکس کننده سلیقه و شخصیت صاحب خانه است.
ورودی مجلل تزیین شده باعث ایجاد حس خوشایند برای بازدیدکنندگان شما می شود و هر بار که به خانه باز می گردید و روحیه شما را بالا می برد.راه های زیادی برای تزئین ورودی وجود دارد و انتخاب دکوراسیون بسته به سبک بیرونی ویلا متفاوت است.

طراحان تاش نکاتی را در مورد تزیین مجلل ورودی ویلا را برای شما اشتراک می گذارند.

بازدید : 84
شنبه 13 فروردين 1401 زمان : 10:22

چه فرقی میکند در کجای دنیا باشیم؟ وقتی قوانینی که به ما مربوط میشود را ندانیم، به دردسر می افتیم و متضرر خواهیم شد. پس بهترین راه برای جلوگیری از ضرر، آگاهی است. بخصوص وقتی که پا به یک کشور بیگانه می گذاریم که میزان نا آگاهی ما قطعا به زبان و قوانین آن کشور بیشتر است، بهتر است که قبل از برداشتن قدم برای مواردی مانند زندگی و یا سرمایه گذاری، خوب تحقیق کنیم.‌

همه شنیده ایم که چند سالی است که بازار مهاجرت و دریافت اقامت ترکیه با خرید ملک در این کشور، داغ است و نه تنها ایرانیان، بلکه از بسیاری کشورهای دیگر هم، ترکیه را مقصد گردشگری و سرمایه گذاری خود قرار داده اند.‌

این موضوع که با خرید ملک در ترکیه، امکان دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه هم وجود دارد، هم به گوشمان خورده است و از قوانین آن هم کم و بیش شنیده ایم. اما چقدر از شنیده هایمان درست است و قوانین ترکیه در اینباره دقیقا چیست؟ آیا با خرید ملک در ترکیه، واقعا امکان دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه وجود دارد و اگر بله، محدودیت ها و شرایط آن کدام است؟‌

اگر شما و یا نزدیکانتان هم در فکر مهاجرت و سرمایه گذاری در ترکیه هستید، خوب است که تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید و با دوستانتان هم به اشتراک بگذارید وبه آگاهی هرچه بیشتر خود و عزیزانتان کمک کنید.‌‌

بازدید : 372
چهارشنبه 22 دی 1400 زمان : 19:22

ویزای استارت آپ کانادا بهترین روش برای دریافت اقامت دائم کانادا

ویزای استارت آپ کانادا از جدیدترین روش هایی است که سازمان مهاجرت کانادا با هدف ایجاد فرصت های شغلی جدید وپایدار مطرح نمود تا با تشویق کار آفرینان وصاحبان کسب و کار ها و حمایت از ایده های نو و خلاق ایشان اقتصاد خود را رونق بخشد. بنابراین اگرصاحب ایده ای نوآورانه هستید ویا قصد راه اندازی کسب و کاری خلاقانه با پتانسیل رشد و توسعه بالایی را دارید، قطعا ویزای استارت آپ کانادا می تواند بهترین انتخاب شما برای ورود به این کشور و اخذ اقامت دائم کانادا باشد.

براساس آخرین نتایج CEOWORLD Magazine (از معتبر ترین مجلات بررسی کسب و کار جهانی و تجارت ) کانادا جایگاه سوم بهترین کشور، جهت راه اندازی کسب و کار را داراست.همچنین کشور کانادا باتوجه به داشتن شرایط پایدار سیاسی، نیروهای کار ماهر و تجارت دوجانبه متعادل با ایالات متحده آمریکا بازار بزرگی را برای صاحبان کسب و کار فراهم میکند به همین علت جزو 10 کشور برتر جهت ایجاد استارت آپ به شمار می رود.

بازدید : 255
سه شنبه 8 تير 1400 زمان : 9:01

پیست اسکی دربندسر

پیست اسکی دربندسر یکی از پیست های جوان و تازه تاسیس در کشور بوده و در نزدیکی دو پیست دیزین و شمشک قرار گرفته است. این پیست در سال 1361 ساخته شده و فاصله اش با تهران چیزی حدود 60 کیلومتر است. فدراسیون جهانی اسکی در سال 1387 عنوان بین المللی را برای این پیست در نظر گرفت و این نشان می دهد که امکانات بسیار خوبی در این پیست برای اسکی بازان فراهم شده است.
اگر دوست دارید در شب به اسکی بپردازید و هیجان را به نوعی دیگر در خود حس کنید، این پیست با قرار دادن امکان اسکی شبانه، می تواند برای شما گزینه بسیار مناسبی باشد. امکانات مناسبی برای اسکی بازان در این منطقه وجود دارد و تنها عزم و اراده شما را می طلبد تا یک روز را در تقویم خود مشخص کرده و به این پیست بروید.

بازدید : 238
پنجشنبه 20 خرداد 1400 زمان : 21:43

این روزها در آشفته بازار بورس و ارز دیجیتال خیلی ها به این نتیجه رسیده اند دیگر جای ریسک کردن برای سرمایه گذاری وجود ندارد، اما اینگونه نیست. هنوز هم می توان روی مواردی سرمایه گذاری کرد که قطع به یقین برای شما بهره وری زیادی خواهد داشت. خرید ملک در استانبول شاید در نگاه اول کاری بسیار دشوار و نشدنی به نظر برسد. اما ما نگاه شما را عوض می کنیم تا متوجه شوید که این سرمایه گذاری چه مزیت هایی برای شما دارد.

ابتدا می خواهیم به سوالات و ابهامات شما پاسخ دهیم:

بازدید : 84
جمعه 27 فروردين 1400 زمان : 1:33

شهر استانبول را می توان به عنوان توریست پذیر ترین شهر موجود در کشور ترکیه معرفی کرد، این شهر که به سبب قرار گیری میان دو قاره آسیا و اروپا از شهرت بسیاری برخوردار است مملوء از جاذبه های گردشگری، مراکز خرید متنوع، جاذبه های تفریحی و همینطور اماکن تاریخی می باشد و سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به سوی خود جذب می کنند، جالب است بدانید که این شهر از محبوب ترین مقاصد گردشگری در میان ایرانیان به شمار می آید و تور استانبول از پر طرفدار ترین تور های گردشگری در ایران محسوب می شود. در ادامه این بخش به معرفی استانبول و جاذبه های موجود در آن می پردازیم، چنانچه قصد سفر به این شهر را دارید مطالعه این بخش از صفحه تور استانبول را از دست ندهید.

برچسب ها تور استانبول ,
بازدید : 247
يکشنبه 10 اسفند 1399 زمان : 16:36

ویزای اوکراین:
اوکراین یکی از کشورهای اروپاییست که در شرق این قاره سبز قرار دارد و با کشورهای روسیه، بلاروس، لهستان، اسلواکی، مجارستان، رومانی، مولداوی، دریای سیاه و دریای آزوف هم‌مرز است. برخلاف تصور بسیاری از افراد، اوکراین کشوری با قدمت زیاد است و قدمت آن به 4500 سال پیش از میلاد مسیح می‌رسد و همین امر باعث شده است تا این کشور دیدنی‌های زیادی برای بازدید داشته باشد. علاوه بر جاذبه‌های تاریخی، داشتن سواحل زیبا، آب و هوای خوب و طبیعتی سرسبز و بکر هرساله گردشگران زیادی را در قالب تور اوکراین و یا به صورت انفرادی به اوکراین می‌کشاند.

از چه طریقی برای اخذ ویزای اوکراین اقدام کنیم ؟
آژانس آندیا سیر مدتی است که تورهای اوکراین را با همکار اکراینی برنامه ریزی و اجرا نموده است و در این راستا اخذ ویزای اوکراین که از دشوارترین ویزاها برای ایرانیان بوده و لازمه سفر به اکراین میباشد را در دستور کار دارد. در طی سالهای گذشته این شرکت تعداد قابل توجهی ویزا برای متقاضیان واجد شرایط اخذ نموده است و ادعا نداریم که ما برای آنها ویزا گرفته ایم و مدارک خوب اکثر آنها باعث صدور ویزا گردیده است ولی برای اخذ ویزای اکراین لازم است که فرمها با دقت بسیار زیاد و توسط متخصصین تکمیل شوند و گزارش توجهیی سفر و گذاشتن دعوتنامه معتبر شانس صدور ویزاهای ما را تا حد بسیار زیادی بالا برده است.
شما می توانید برای کسب اطلاعات در زمینه ویزای اوکراین با شماره تلفن :22053057-021 (10 خط ویژه) تماس حاصل نمایید.
توصیه تیم ویزا و پیکاپ آژانس آندیا سیر این است که دست کم در این مرحله با کارشناسان با تجربه امور ویزا و وقت سفارت مشورت کنید تا از شانس بیشتری برای موفقیت و تجدید نظر درخواست خود برخوردار شوید.

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 131
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 149
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1281
  • بازدید ماه : 4255
  • بازدید سال : 12807
  • بازدید کلی : 51466
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی