loading...

مجله پیام سرا

سایت پیام سرا| تاسیس 1386

بازدید : 63
شنبه 28 آبان 1401 زمان : 1:27

پیچ و رولپلاک سنگ نما نه تنها بر روی زیبایی ظاهری بنا تاثیرگذار است، بلکه می‌تواند افزایش مقاومت نما را نیز به همراه داشته باشد.
آیا تاکنون به اهمیت استفاده از خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما اندیشیده‌اید؟! یکی از تاثیرگذارترین عناصر بر روی زیبایی بنا، استفاده از نمای خیره کننده و جذاب است. امروزه شاهد اهمیت بسیار زیاد این مقوله در صنعت ساختمان سازی هستیم. بسیاری از بناها از روش‌های مدرن و مقرون به صرفه برای افزایش جذابیت ظاهری نمای ساختمان خود استفاده می‌کنند. نمای ساختمان همواره در معرض بسیاری از عوامل مخرب مختلف قرار دارد.

عواملی مانند:
آب باران
تگرگ
برف
بادهای شدید
آلودگی هوا
دود‌های کارخانجات
نور مخرب خورشید

می‌توانند آسیب‌های جدی را برای نمای ساختمان به همراه داشته باشند. در بسیاری از موارد شاهد افتادن قطعه‌های مختلف از نمای ساختمان خواهیم بود. همچنین در بسیاری از موارد نیز شاهد آلودگی بسیار زیاد سطح نمای ساختمان، هستیم. در این صورت چه باید کرد؟! راهکار هوشمندانه برای یک بازسازی خیره کننده چیست؟!؟

از خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما آگاه شوید:
یکی از خدمات بسیار هوشمندانه برای بازسازی قابل توجه نما، پیچ و رولپلاک سنگ نما است. از این طریق نه تنها می‌توانید شاهد جذابیت باورنکردنی نمای ساختمان باشید بلکه می‌توانید یک بازسازی مقرون به صرفه را نیز تجربه کنید.

در این خدمات منحصر بفرد، اقدام به نصب سنگ‌های افتاده خواهند نمود. در بسیاری از موارد سنگ نما دچار آسیب و در نتیجه شکستگی و یا ریزش خواهد شد. با ریزش سنگ نما، قطعا با یک ظاهر نامناسب و بی کیفیت مواجه خواهید شد. لذا استفاده از راهکار مناسب برای پیچ و رولپلاک این سنگ‌ها، بسیار هوشمندانه خواهد بود.

پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج توسط افراد متخصص و حاذق انجام می‌پذیرد. در این فرایند افراد توسط طناب و بدون استفاده از داربست اقدام به نصب سنگ‌های نما، خواهند نمود. اگر این فرایند توسط افراد متخصص انجام نپذیرد، هرگز نتایج مفیدی را به همراه نخواهد داشت.


در پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما از پیچ‌ها و رولپلاک‌های بسیار مرغوب و باکیفیت بهره برداری می‌شود. در نتیجه شاهد افزایش کیفیت و مقاومت سنگ‌های نصب شده بر روی نما، خواهیم بود.
شرکت پیچ و رولپلاک سنگ نما، خدمات خود را به طور گسترده ارائه می‌دهد. با توجه به این مقوله، می‌توانید شاهد ارائه‌ی خدمات پیچ و رولپلاک نما در کرج و ... نیز باشید.

بهترین شرکت رولپلاک سنگ نمای بیرونی ساختمان و با بهترین کیفیت خدمات ما با طناب بدون داربست در استان تهران و البرز کرج و تمام شهر ها خدمات نما انجام می دهد ما برای شما اطمینان میدهیم از کیفیت کار و امنیت کار و روش کار برتری رو داریم تمامی خدمات بدون واسطه انجام میشود.که با طناب و بدون نیاز به طناب انجام میشود : تلفن 02122829338


نکات مهمی که باید در این فرایند مد نظر داشته باشید:
در پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان، باید به انتخاب مناسب‌ترین پیچ بسیار توجه نمود. حداقل ابعاد مناسب برای پیچ های مورد استفاده در این فرآیند، 40 سانتی متر است. (در نظر داشته باشید که اندازه پیچ های مورد استفاده، با توجه به میزان ضخامت در سنگ و ملات پشت آن تعیین خواهد شد.)
پیچ‌های انتخاب شده برای پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما، باید از مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل مختلف برخوردار باشند. از جمله ایده‌آل ترین متریال‌ها در این تجهیزات، می‌توان به پیچ‌های گالوانیزه اشاره کرد.

در برخی از موارد، از فرایند پیچ و رولپلاک کردن برای نمای داخلی ساختمان نیز استفاده می‌شود. در این مورد بهترین گزینه پیچ‌هایی می‌باشند که از روکش برخوردار نیستند.

در انتخاب رولپلاک مناسب نیز باید دقت بالایی را به خرج دهید. رولپلاک‌ها با توجه به نوع مصرف، دارای انواع بسیار زیادی هستند. لذا متخصصین در این امر، با توجه به تجربه و دانش خود، بهترین انتخاب را انجام خواهند داد.
برای اسکوپ کردن (پیچ و رولپلاک سنگ نما) از افراد متخصص و باتجربه استفاده نمایید. در این صورت می‌توانید شاهد تاثیرات مثبت بسیار زیادی باشید.

مهمترین دلایل برای بهره برداری از خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما:
ایمن سازی: ( یکی از مهمترین دلایل برای انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما، ایمن سازی نمای ساختمان است. در این روش می‌توانید از سقوط سنگ نما بر روی سر عابران جلوگیری نمایی.)
جلوگیری از ایجاد خسارت: (بروز اتفاقات ناخوشایندی مانند: سیل و زلزله، خسارات بسیار زیادی را به نمای ساختمان وارد می‌کند. با بهره برداری از این روش دیگر نیازی به ترمیم و بازسازی در نمای ساختمان ندارید.)

تعمیرات ایده آل و مقرون به صرفه: (در مواردی که نمای ساختمان با مشکل مواجه شده است، تعمیرات سنگ نما از طریق این فرایند (پیچ و رولپلاک کردن)، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.)

از خدمات نماشویی چه می‌دانید:
یکی از مهمترین مزایای شستشوی نما، (در کنار افزایش جذابیت ظاهری نما) دستیابی به مشکلات و آسیب‌های مختلف در سنگ نما است. نماشویی ساختمان موجب می‌گردد که مالکین علاوه بر برخورداری از یک نمای جذاب، به مشکلات نمای ساختمان خود نیز پی ببرند. در این صورت به راحتی و در اولین زمان ممکن، اقدام به رفع آنها خواهند نمود. از جمله خدمات منحصر به فرد برای شستشوی نمای ساختمان می‌توان به:
شوره آجر نما
رزین آجر نما
پولیش سنگ نما
نماشویی بدون داربست
شستشوی شیشه
سنگ سابی
و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود. در این صورت مالکین با پرداخت هزینه‌های بسیار مناسب و مقرون به صرفه، می‌توانند از یک بازسازی ایده‌آل برخوردار گردند. آیا یک شرکت بسیار معتبر و تخصصی برای ارائه‌ی این خدمات منحصر بفرد، سراغ دارید؟!؟

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 137
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 132
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1420
  • بازدید ماه : 4394
  • بازدید سال : 12946
  • بازدید کلی : 51605
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی