loading...

مجله پیام سرا

در شرایط امروزی و افزایش قیمت ها ، مقرون به صرفه نمی باشد که ما صندلی اداره خودمان را تعویض کنیم بلکه با یک تعمیر صندلی ساده و تعویض روکش صندلی می توانیم با صرف

بازدید : 68
شنبه 27 شهريور 1400 زمان : 10:52

همه ما ممکن است در زمانی احتیاج به تعویض روکش صندلی خود داشته باشیم و این یک امر بسیاری طبیعی است.

روکش صندلی ها در دراز مدت و یا به علت های مختلف از جمله حادثه ای مانند زمین خوردن صندلی ، تعویض دکوراسیون اداره و همخوانی نداشتن رنگ صندلی با چیدمان جدید نیاز به تعویض دارد.

در شرایط امروزی و افزایش قیمت ها ، مقرون به صرفه نمی باشد که ما صندلی اداره خودمان را تعویض کنیم بلکه با یک تعمیر صندلی ساده و تعویض روکش صندلی می توانیم با صرف هزینه کمتر حس نو بودن صندلی را به خودمان ببخشیم.

شما با تعویض روکش ساده می توانید رنگ پارچه را خودتان انتخاب نمایید و نسبت به رنگی که در محیط اداره غالب است آن را گزینش نمایید و جلوه ای خاص به فضای کار خود ببخشید، همچنین شما با نشستن در این صندلی که یک تعمیرات صندلی جزئی به روی آن شده است می توانید حس تمیزی و راحتی را تجربه نمایید.

روکش صندلی های اداری چند نوع می باشد

روکش ها انواع مختلفی دارد مانند پارچه ای و چرمی و نسبت به همه ی سلیقه ها طراحی شده است و شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود از آن ها استفاده نمایید.

تعدادی از روکش ها هستند که خاصیت ضد عرق بودن دارند و شما اگر به دنبال همچین رویه ای هستید می توانید از آن خریداری نمایید و به روی صندلی خود نصب کنید.

بعضی دیگر از رویه ها برای جلوه بیشتر و زیبایی به صورت دکمه دوزی شده طراحی شده اند و دارای زیبایی خاصی می باشند، اگر سلیقه شما بیشتر به سمت زیبایی سوق داده می شود می توانید از این روکش ها استفاده نمایید و محیط اداره خود را درخشان تر از قبل نمایش دهید.

اگر شما انتخاب مناسبی از روکش صندلی خود داشته باشید و کیفیت آن مناسب باشد می توانید چندین سال از آن استفاده نمایید و احساس راحتی داشته باشید.

چگونه روکش را تعویض کنیم

شاید شما فکر کنید تعویض روکش کاری بسیار دشوار است اما این چنین نیست و شما می توانید به راحتی با ابزار ساده ای این کار را در زمانی کوتاه انجام داده.

وسایل مورد نیاز برای تعویض و تعمیر صندلی ، پیچ گوشتی بزرگ، قیچی و منگنه دستی بزرگ است.

شما در ابتدا باید صندلی را برگردانده و پیچ های آن را باز کنید، دقت فرمایید حین باز کردن پیچ ها و قطعات صندلی باید توجه داشته باشید تا مراحل کار را به خاطر بسپارید .

با باز کردن دسته و پایه صندلی شروع کنید تا بتوانید قسمت نشیمن گاه و پشتی صندلی را جدا نمایید، اگر دقت کرده باشید این قسمت ها رویه ای پلاستیکی دارند که آن ها هم باید باز شوند.

در قسمت بعد شما باید پارچه جدید را به روی پشتی و نشیمن گاه قرار داده و آن را برش دهید ، به این نکته توجه داشته باشید باید چند سانت اضافه تر پارچه را برش دهید برای قسمتی که پارچه به زیر صندلی منگنه می شود.

اگر پارچه ی شما طرح دار می باشد ابتدا به طرح آن توجه کنید و نسبت به آن برش را انجام دهید.

در ادامه برای نصب پارچه، پارچه را به روی نشیمن گاه قرار داده و کاملا بکشید، توجه داشته باشید رویه ها پس از مدتی مقداری شل می شود بنابرین شما با کشیدن مناسب می توانید این شل شدن را کم کنید.

پارچه رو از یک طرف به زیر صندلی منگنه کرده و با کشیدن آن قسمت روبروی آن هم منگنه کنید، سپس گوشه های پارچه را با صندلی متصل کنید، دقت کنید تمامی این مراحل باید با کشش پارچه و نهایت دقت انجام شود زیرا در صورت نامناسب بودن جلوه صندلی شما را خراب می کند.

تعمیر صندلی

پس از نصب چهار طرف روکش ، مانند کوک زدن دور تا دور پارچه را منگنه کرده تا پارچه به خوبی روی صندلی نصب گردد.

سپس قسمت های اضافی پارچه را با در نظر گرفتن 2 سانت حاشیه برش دهید تا کارتان تمیز در بیاید.

بعد از متصل نمودن پارچه های نشیمن گاه و پشتی می توانید مانند مرحله اول صندلی را به هم متصل کنید و از سفت بودن پیچ ها اطمینان حاصل نمایید.

نکته : یک نکته مهم این است که لازم نیست روکش قبلی صندلی را ببرید، شما می‌ توانید پارچه ی جدید را به روی همان قبلی نصب نمایید زیرا اگر صندلی آستر نداشته باشد ، پس از بریدن روکش قبلی باید آستر کشی کنید.

انتخاب رنگ روکش صندلی

شما هنگام تعمیرات صندلی و انتخاب رنگ روکش آن باید نهایت دقت را داشته باشید و متناسب با محیط خود، آن را انتخاب نمایید زیرا رنگ روکش می تواند تاثیر زیادی بر روی افرادی که به محل کار شما مراجعه می کنند داشته باشد و با توجه به روانشناسی رنگ ها هرنگ می تواند انرژی خاص خود را داشته باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 650
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 771
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 651
  • بازدید ماه : 6054
  • بازدید سال : 14606
  • بازدید کلی : 53265
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی